ВІТАЮ!

Мені дуже приємно, що Ви завітали на мою сторінку.

 Буду рада,якщо на сайті Ви зможете знайти для себе корисну інформацію. 

 

Про день прожитий свідчить  

  не зібраний тобою врожай,

а посіяне тобою.   

                                                    Роберт  Л’юїс Стівенсон

 Навчаючи інших, навчаюсь сама, намагаюся не зашкодити,                                       а допомогти, завжди йти в ногу з часом.

Клюкова Валентина Василівна – вчитель біології та хімії Гребінківської гімназії Білоцерківського району, учитель-методист, лауреат обласного конкурсу «Вчитель року - 2011». Педагогічний стаж ─ 27 років. 

          Тема самоосвіти: Розвиток пізнавальної самостійності учнів на уроках предметів природничого циклу.

Основною метою роботи є пошук шляхів організації пізнавальної самостійності учнів, створення умов для розвитку творчої самореалізації.

Клюкова В.В. переконана, що вчитель повинен творити разом зі своїми учнями, постійно самовдосконалюватися, ніколи не зупинятися на досягнутому. Учні на її уроках ─ активні учасники, рівноправні партнери навчальної діяльності, беруть участь у постановці завдань, виявленні проблем, пропонують особисту точку зору.

Головним своїм завданням Валентина Василівна вважає допомогти учням знайти своє місце у сучасному динамічному світі, вміти самостійно приймати рішення, виховати таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально й духовно.

Щедро ділюся набутим досвідом!

Картка

обліку об'єктів перспективного педагогічного досвіду

2017-2022рр.

 

Інформація про автора

 

Прізвище, імя, по батькові: Клюкова Валентина Василівна

Рік народження: 1970

Освіта: Вища

Фах: вчитель біології та основ с/г

Звання: «учитель-методист»

Нагороди: Грамота відділу освіти Васильківської районної держадміністрації

Грамота Департамента освіти і науки Київської обласної держадміністрації

Подяка Департамента освіти і науки Київської обласної держадміністрації

Посада: вчитель хімії та біології

Педагогічний стаж: 27

Адреса зак: пр. Науки, 5

Електронна адреса: klukovavala@gmail.com

 

Інформація про досвід

Тема: «Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення природничих дисциплін»

´Мета: Пошук шляхів організації пізнавальної самостійності учнів, створення умов для розвитку творчої самореалізації.

 

Короткий зміст: Навчити дитину самостійно вчитися, сформувати вміння і навички творчої діяльності ― одне з провідних завдань модернізації змісту освіти. Тому кожен учитель прагне, щоб  його уроки були не лише продуктивними, але й цікавими для учнів, давали їм поштовх до творчої самореалізації. Саме це бажання і є стимулом вчителя до постійного пошуку нових методів навчання, до створення власних шляхів пояснення, реалізації задуманого. І з цього й починається  справжня педагогічна творчість: обрати оптимальний варіант майбутнього уроку з багатьох можливих.

До важливої умови, що сприяє розвитку пізнавальної активності, відносять системність наростання пізнавальної складності навчальної роботи: від репродуктивних до пізнавально-практичних завдань. Протягом уроку, на якому вивчається певна тема, Валентина Василівна практикує завдання для самостійної роботи, розміщені в порядку наростання складності. Це дає можливість учням виконувати певну систему дій: аналіз, синтез, порівняння, аналогія, узагальнення, творча діяльність.

Ефективно навчати, не зацікавивши, неможливо. Учитель повинен бути творцем-модельєром кожного етапу спілкування дитини з предметом.

Підвищити рівень мислительної діяльності школярів, їхню розумову активність допомагають гармонійне поєднання традиційних технологій навчання і нових, інтерактивних, нестандартних методів, видів, форм роботи.

Вищеперелічені аспекти, які мають бути органічно вплетеними в уроці, доповнюються системою позакласної та позашкільної роботи: заняття у науковому товаристві;  участь у тематичних масових заходах, написання учнівських науково-дослідницьких робіт тощо.

            Культура нації у першу чергу є культурою екологічною, адже саме вона залишає явний відбиток на якості життя населення, тому у своїй роботі багато уваги Валентина Василівна приділяє питанням екологічної освіти та виховання.

На думку вчителя, поліпшенню якості освіти сприяє уміле поєднання урочної та позаурочної роботи. Форми та методи позакласної роботи передбачають поглиблення знань учнів через виконання різноманітних завдань, участь в очних і заочних олімпіадах, конкурсах на кращу науково-дослідну роботу.

 

 

 

 

Шляхи розповсюдження

 

Інформація про використання досвіду: Матеріали роботи протягом 2015-2017 р.р. розповсюджувалися для вчителів, під час роботи школи професійної майстерності.

Виступ на семінарі 2016-2017н.р. – практикум заступників керівників навчальних закладів Васильківського району, з питання роботи з обдарованими дітьми у навчальних закладах.

 

 

Форма відбору:

Регіональний професійний кокурс   «Вчитель року» номінація біологія, хімія.

Всеукраїнська виставка з освітніх досягнень «Освіта Васильківщини-2017» «Інформаційне забезпечення – шлях до творчого зростання особистості»

Науково – методичне: Науково – методичний журнал «Біологія»

Основні показники результативності:

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

2016-2017 н.р. - ІІ і ІІ місця

2017-2018 н.р. - ІІ м.

2018-2019 н.р. - І, ІІ м.

2019-2020 н.р. - І. ІІІ м.

2021-2022 н.р - І і І місця (7 клас)

 ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології та біології

2016-2017 н.р. - І місце (біологія)

2017-2018 н.р. - І м. (біологія) ІІ м. (екологія)

2018-2019 н.р. - І, ІІІ м.(біологія)

2019-2020 н.р. - ІІ. ІІІ м. (біологія)

2021-2022 н.р -ІІІм. (8 клас біологія)

 ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології та екології  

2015-2016 н.р. – екологія І місце

2016-2017 н.р. – біологія ІІІ місце

2017-2018 н.р. - біологія ІІІ місце.

2018-2019 н.р. - біологія ІІІ місце.

2019-2020 н.р. - біологія ІІІ місце.

ІV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології та екології  

 

2015-2016 н.р. – участник (Обертинська Д.)

І етап конкурсу – захист наукових робіт

2016-2017 н.р. - І місце

2017 - 2018 н.р. - І м.

2019 - 2020 н.р. - І м.

2021-2022 н.р - І м.

ІІ етап конкурсу – захист наукових робіт

2019 - 2020 н.р. - І м.

2021-2022 н.р. _ІІІ м.

ІІІ етап конкурсу - захисту дослідницьких робіт

2019 - 2020 н.р. - участник (Засуха А.)

Всеукраїнська науково-технічна виставка-конкурс інноваційних проектів "Майбутнє України"

2016-2017 н.р. -ІІ місце Номінація "Екологія та ресурсозбереження"

 

 

 

Інформація на сайт додається поступово, тому, якщо Ви сьогодні не відшукали те, що Вас цікавить, заходьте сюди знову.